Trening kulturystyczny to bardzo ważna część sportu

Z TV i z sieci dociera do nas przekaz w rodzaju „chcieć to móc” i pewne osoby niesamowicie chcą, ale nie za każdym razem rzeczywiście mogą. Najczęściej jednak nie jest to związane z predyspozycjami fizycznymi konkretnej osoby, ale raczej ze sposobem działania. Żadna osoba po kilku dniach nie będzie miała sylwetki Arnolda Schwarzeneggera, na to potrzeba nie jedynie chęci, ale i czasu i odpowiedniego podejścia.

Treningi kulturystyczne to po pierwsze ogrom wyrzeczeń. Tak, więc konieczna jest siła psychiczna, bo prawdą jest, że najważniejsze jest to co w naszej głowy, od tego, w jaki sposób sobie wszystko ułożymy. Dodatkowo ważne jest to, kto zostanie naszym trenerem. Bawienie się w trening siłowy w domu nie jest dobre.

Oczywiście obecnie można kupić sobie cały sprzęt, ale ktoś powinien nam pokazać jak na tym wszystkim ćwiczyć, ile powtórzeń wykonywać, jaki rodzaj diety stosować, by wszystko działo się w odpowiednim czasie. Niestety sporo osób, które same eksperymentują mają kontuzję, które wykluczają ich z zawodowego sportu do końca życia. Tak, więc najważniejszy jest zdrowy rozsądek, dopiero wtedy można wzbudzać w sobie motywację i trenować ciało.

Siła i świadomość działania

Jeżeli chcemy mieć konkretne efekty powinniśmy czerpać z właściwych wzorców, a taki są i w świecie kulturystyki. Gdy rozpoczynamy trening siłowy powinniśmy pamiętać o właściwym dopasowaniu treningów do naszych możliwości.

Najczęściej wielu osobom zdaje się, że skoro kolega w taki sposób trenuje to ja też będą ćwiczył tak jak on. Ale nie jest to zupełnie dobre rozwiązanie.

Wiarygodna informacja spod linku (http://www.scootive.pl/above-scooters) przyda się na każdym kroku. Zatem zapraszamy do przejrzenia naszego nowego tekstu. Odnajdziesz go pod tym linkiem.

mężczyzna ćwiczący brzuszki

Autor: Butz.2013
Źródło: http://www.flickr.com

Najistotniejsze są nasze charakterystyczne cechy, rozpoczynając od tego jak wysocy jesteśmy i ile ważymy, a kończąc na chorobach, które przechodziliśmy lub które mamy. Nie musimy jednak się obawiać, że kulturystyka i ćwiczenia siłowe nie są dla nas.

Bo jak wiadomo, od dawna, sport to zdrowie, więc rzeczywiście dobrze ćwiczyć, tylko trzeba to robić z głową. Inny trening siłowy przygotowany będzie dla kogoś, kto ćwiczy któryś rok z rzędu a inny trening zostanie przygotowany dla osoby, która dopiero rozpoczyna swoją przygodę, bo w tym sporcie najistotniejsza jest wytrwałość i dyscyplina. Do bycia kulturystą nie zaprowadzi nas żadna droga na skróty.